سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه های جوجه کشی دی کیو شاپ

نظر

ماشین های جوجه کشی یک دستگاه جایگزین ماده پرندگان و یا خزندگان تخم گذار هستند که به شرایط خاص هر پرنده از لحاظ دما یا رطوبت تخم نطفه دار را تبدیل به جوجه می کنند.این دستگاه ها اولین بار توسط فردی به نام رجینا لوکاری ابداع و طراحی گردید. تا اکنون این دستگاه ها پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و معروف ترین برند آن انکوبی کانادا می باشد.

ویرگول

دستگاه جوجه کشی

یکی از بهترین روش های جوجه کشی و بالاترین بازدهی و رسیدن به صرفه ی اقتصادی مناسب استفاده از دستگاه جوجه کشی می باشد . دستگاه جوجه کشی بایستی به نحوی ساخته شود که تمام نیاز های تخم مرغ را تا لحظه ی به عمل آوری و تبدیل به جوجه شدن را کنترل و محافظت کند . نحوه ی کار کرد و مهندسیه تمامی دستگاه های جوجه کشی مشابه هم می باشد . تمام آنها دارای محفظه ای می باشند که در آن تمامی شرایط همچون دما، تنظیم سطح رطوبت، سیستم تهویه مناسب و سیستم گرمایشی و سرمایشی قابل تنظیم و نیز چرخش تخم مرغ به صورت زمان بندی و حساب شده برای آن به طور کامل رعایت و اعمال شده باشد .

دستگاه جوجه کشی اتوماتیک

برای تامین نیازهای هر واحد تولیدی و صنعتی جوجه کشی، خواه کوچک و یا بزرگ بزرگترین و اصلی ترین نیاز داشتن دستگاه جوجه کشی اتوماتیک می باشد . چرا که برای درامد زایی و ورود به چرخه ی تولید و دنیای بازار رقابتی این گونه محصولات نیاز است که از تخم ها به تولید جوجه برسیم . و نیاز به این محصول کلیدی را در واحد صنعتی خودمان تامین و تهیه کنیم تا بتوان به آن، عنوان یک چرخه ی کامل و قابل بهره برداری را داد . لذا داشتن دستگاه های جوجه کشی ان هم به صورت اتوماتیک بدون دخالت دست مهمترین خواسته ی واحد های اینچنینی است . چرا که جابجایی و چرخش تخم ها و یا تنظیم دما و رطوبت به صورت دستی و غیر اتوماتیک درصد تلفات و خطای بالا و گاها جبران ناپذیری را برای واحد ها به همراه دارد . دستگاه های اتوماتیک جوجه کشی دارای انواع سایز ها و قیمت ها میباشد که برحسب تعداد تخم ها و سایز و سایر ریز امکانات دیگر تقسیم بندی میشوند . اما فصل مشترک تمامی این دستگاه ها نحوه ی کارکرد و روش کارکرد آنان است که در همگی یکسان است .